top of page
loginbutton

Doelstellingen van de GS21 oplossingen per werkgebied

Innovatie is belangrijk, daar zijn het de meeste producenten en overheden het wel over eens. Na gedegen "fact checking" moesten wij vaststellen, dat van veel van de in het kader van de energietransitie (opwekking en gebruik)  gelanceerde innovaties in de praktijk veel minder effect zullen hebben dan gewenst c.q. voorspeld. En dus blijft de kosten en  baten afweging t.o.v. een toch marginale een flinke uitdaging. We zijn er nog lang niet, dat moet beter.. 

Transitie OV / taxi en WMO vervoer en baanbrekende alternatieven

Transitie (internationaal) transport/ spoedleveringen (koeriersdiensten)

Transitie via MaaS oplossingen en services 

TaxiBali.jpg
CityDeliveryHanoi.jpg
Specialmotoscoot-in-rain.jpg

Wij  zien regelmatig papieren tijgers voorbij komen. Vaak is de praktijk weerbarstig, het verplaatsen van uitstoot is geen oplossing en geeft alleen verlichting in de directe omgeving van verkeersaders. 

Er zijn dus nog heel wat "blanks" te vullen.

Zie de illustratieve uit (financiële) schaarste geboren oplossingen hierboven.

GS21 Wil inzetten op de versnelling van de overgang nnaar ultra lage en nul emissie

voertuigen (zowel inter- als innercity)

Daarom introduceren wij hierbij deze compacte maar breed inzetbare

EV-transporter .

 

Vanwege de toename in export en logistiek (23% in de afgelopen vier jaar) zal, ondanks schonere motoren, de uitstoot toenemen.

Er zijn dus kansen voor EV-bedrijfsauto's maar ook voor (plug-in) Hybrids, zeker indien gecombineerd met de  "city smart" trailers van MTM (gunstigere verhouding tussen laadvermogen, CW en GVW dus minder energie nodig (lagere kosten en uitstoot).

Caddy-Trailer-vs-Crafter_edited.jpg

Mobility as a Service, kan een effectief middel zijn om plaatselijk de uitstoot en verkeersdrukte te verminderen. Immers de drempel tot gebruik is hoger en de voertuigen zijn vaak compacter of zijn elektrisch.

 

Maar als er een aantal keren overgestapt of van vervoermiddel gewisseld moet worden, of dat start of eindpunt minder centraal gelegen zijn, ontstaat tijd- en  comfortverlies.

                                                                 

De oplossingen welke GS21 voorstaat hebben deze nadelen niet, ver- korten de reistijd en verminderen de files. En "last but not least", een 

CO2  reductie van 150 tot 700 kilogram per voertuig per dagdeel

==================================De Mobeehive transporter is in combinatie met een aanhangwagen een huif of  met onze cargo boxen op maat,  ideaal voor (stads) distributie.

Verder is het voordeel van een pick-up dat je er bijvoorbeeld ook twee e-bikes mee kunt vervoeren of even een extra accupack kunt inladen als je verder dan 230 KM wil reizen. 
Ook i.c.m. meerdere cargo-bikes als mobiele hub (minder trappen om bakje bij te vullen).
Laadvolume is 9-22 keer dat van een cargo-bike
L7e categorie; keuze uit 45 of 70 KM/u versies

==================================

Dankzij de brede toepassingsmogelijkheden van EV-pickups (i.c.m. trailers van MTM) en de financiële voordelen t.o.v. "nog even door dieselen met bestelbussen" verheugd het ons u hier een tweetal "Toppers" ,met elk hun unieke en disruptieve kwaliteiten, te kunnen voorstellen.  

Diensten
Mobility

Dienstverlening & opdrachten

Wij zijn graag goed voorbereid...

Daarom vragen wij u om eerst het aanvraagformulier in te vullen. Gebruik hiervoor de 'login' button rechts bovenin deze pagina.

Er wordt u gevraagd een account aan te maken.

Na ontvangst van uw aanvraag zullen wij zo spoedig mogelijk contact met u opnemen voor het maken van een afspraak. Bestaande klanten kunnen na te zijn ingelogd, een opdracht plaatsen via de 'opdracht plaatsen' button rechts bovenin de homepage. 

Met het plaatsen van een aanvraag geeft u te kennen dat u akkoord gaat met onze Algemene Voorwaarden

Opdracht plaatsen
Klantaanmelding
bottom of page